23 Ağustos 2007 Perşembe

Lida Son..

İlkay Ş. adlı okurum, FX 15’den söz etmiş, yine bitkisel olduğu iddia edilen ve yok satan bir ürün. Zayıflatıyormuş, tabii ki Lida gibi yan etkileri varmış, ama 10 günde geçiyormuş.

Bu konuda kendisine ışık tutmamı istiyor. Elif D., ise Hoodia denilen başka bir zayıflama ürününden söz ediyor. Meğer, Lida tahtını bu Hoodia’ya bırakmış, n’apsınlarmış, alsınlar mı, bıraksınlar mı? Arkadaşlar! Benden bu kadar. Bugün son. Ben artık ismi ne olursa olsun, bu tür ürünler kullanmam. Paşa paşa her gün sporumu yapacağım, tatlı ve kurabiyelerden uzak duracağım.

Günlerdir yazıp çiziyorum, memlekette neler oluyor, ona rağmen yazıyorum, önemli bir husus diye, iyi ama hála anlamadınız mı tehlikeli olduğunu. Ben ki, zor anlarım bir dolu şeyi, pes ettim, ürünle- mürünle zayıflanmıyor, zayıflansa da sağlıklı değil, bedavadan kilo vermek yok. Başka neler yok? Artık Ayşe’ye bu konuda mail atmak yok. Tamam mı? Bitti. Lida yok. Bugün son. Ben de hayatıma kaldığım yerden devam etmek istiyorum. Baaaay.

Ayşe Arman

Hiç yorum yok: